Pomoc techniczna

Informacja dla klientów LogOpt: Pobierz aplikację Team Viewer umożliwiajacą zdalną pracę. Kliknij w ikonę.

W naszej ofercie, oprócz oprogramowania biznesowego i sprzętu, posiadamy również usługi informatyczne.

Dzielimy je na trzy kategorie:

  1. Usługi związane z wdrożeniem i serwisem oprogramowania biznesowego. Klient może wybrać umowę serwisową z gwarantowanym czasem reakcji lub zlecenia serwisowe.
  2. Usługi związane z instalacją i konfiguracją sprzętu zakupionego dla klienta. Jednorazowe lub cykliczne – w zależności od oczekiwań klienta.
  3. Usługi zarządzania i administrowania: systemami operacyjnymi, serwerami i siecią oraz tworzenie polityki bezpieczeństwa danych (w tym backup). Umowa na obsługę lub zlecenie pomocy technicznej.

Jeśli nie posiadasz działu IT w swojej firmie, ponieważ wolisz outsourcing, to sprawdź naszą ofertę. Jesteśmy bardzo konkurencyjni i dotrzymujemy terminów.

Jeśli posiadasz dział IT, to nawiąż z nami współpracę w zakresie rozszerzenia lub uzupełnienia kompetencji i wymiany doświadczeń. 

Udzielamy pomocy technicznej w najkrótszym możliwym czasie. Twój problem, to nasz problem.

Skontaktuj się z nami, przygotujemy dobrą ofertę.