Pomoc techniczna
Informacja dla klientów LogOpt: Pobierz aplikację Team Viewer umożliwiajacą zdalną pracę. Kliknij w ikonę.
W naszej ofercie, oprócz oprogramowania biznesowego i sprzętu, posiadamy również usługi informatyczne.
Dzielimy je na trzy kategorie:
- Usługi związane z wdrożeniem i serwisem oprogramowania biznesowego. Klient może wybrać umowę serwisową z gwarantowanym czasem reakcji lub zlecenia serwisowe.
- Usługi związane z instalacją i konfiguracją sprzętu zakupionego dla klienta. Jednorazowe lub cykliczne – w zależności od oczekiwań klienta.
- Usługi zarządzania i administrowania: systemami operacyjnymi, serwerami i siecią oraz tworzenie polityki bezpieczeństwa danych (w tym backup). Umowa na obsługę lub zlecenie pomocy technicznej.
Jeśli nie posiadasz działu IT w swojej firmie, ponieważ wolisz outsourcing, to sprawdź naszą ofertę. Jesteśmy bardzo konkurencyjni i dotrzymujemy terminów.
Jeśli posiadasz dział IT, to nawiąż z nami współpracę w zakresie rozszerzenia lub uzupełnienia kompetencji i wymiany doświadczeń.
Udzielamy pomocy technicznej w najkrótszym możliwym czasie. Twój problem, to nasz problem.
Skontaktuj się z nami, przygotujemy dobrą ofertę.